Thursday, October 30, 2008

min outfit.

elin kling har lanserat en ny website som heter minoutfit.se...hon skriver så här...

"Som du säkert vet är begreppet "Dagens" oerhört poppis bland oss modebloggare. Därför har jag nu startat denna sidan enbart för detta ändamål. En sajt du ska kunna gå in på och få inspiration genom att enbart bläddra dig igenom mängder av olika outfits och även dela med dig av dina egna. Jag vill ni ska få förtur redan idag att regga er, lägga in outfits, och kanske rösta eller kommentera andras? Givetvis kommer du även kunna länka till din blogg därifrån då tanken är att alla bloggare ska ha möjlighet att genom sin stil driva trafik till sin blogg.Dessutom så kan man vinna finfina priser varje dag, vecka, månad och år. Är supernyfiken på att höra vad du tycker. Testa och lämna gärna någon feedback ifall du saknar något eller om något skulle krångla så ses vi där! Okidoki?"

här hittar ni en av mina...silly men jag kör ändå att få fler läsare!!

No comments: