Thursday, December 18, 2008

tack sophie.

jag håller med sophie när det gäller isabella löwengrip. 

"Hon verkade vara en intelligent, positiv, driven och målinriktad tjej med båda fötterna på jorden, men det har totalt ändrats de senaste månaderna! Jag vet att det är många därute som stör sig på Blondinbella och jag kan inte annat än att hålla med dem nu. Jag brukar aldrig kritisera eller klanka ner på andra människor här i bloggen men nu måste jag sätta ner foten. Blondinbella är inte längre en förebild för unga tjejer. Det började med hennes drickande som förskönades på bloggen och nu pratar hon bara om hur snygg hon är, att hon aldrig skulle kunna tänka sig att varken diska, städa, åka buss eller tunnelbana. Den tiden och energin lägger hon hellre på att shoppa. Och detta är hennes egna ord. Kolla bara hennes tv-dagbok på tv400. Jag såg de två första avsnitten igår och ja.. jag finner inga ord.."

No comments: